Przez ostatnie kilka dni padało wiele pytań o nieotrzymywanie wiadomości, w której należy potwierdzić chęć otrzymywania newslettera, za pomocą którego informujemy czytelników o pojawieniu się nowego numeru. Podpowiadamy możliwe rozwiązania …
Uprzedzę również pytania o potrzebę stosowania newslettera – jest on nam przede wszystkim niezbędny do prowadzenia statystyk liczby czytelników, których wymagają od nas reklamodawcy. Ze względu na specyfikę bycia w pełni elektronicznym jest to dla nas niezbędna forma. Mamy jednocześnie nadzieję, że jesteście ją w stanie zaakceptować, biorąc pod uwagę, że samo czasopismo jest darmowe. Śpieszę też uspokoić niektórych, że Wasze adresy email nie są nikomu odsprzedawane.
Wracając jednak do tematu z pierwszego akapitu – potwierdziłem dzisiaj, że wszystkie wiadomości zawierające link potwierdzający, zostały rozesłane prawidłowo. Prawdopodobnie wylądowały w folderze Spam na Waszych skrzynkach pocztowych, które w tej sytuacji polecam przejrzeć. Jeśli natomiast korzystacie z klienta pocztowego na komputerze, to nie zaszkodzi odwiedzić stronę WWW Waszego dostawcy poczty – te wiadomości nie zawsze trafiają do odbiorcy, ale często leżą i czekają na serwerze.
Na chwilę obecną powyższy problem dotyczy około 100 osób. Mam nadzieję, że powyższe porady pomogą Wam rozwiązać problem. Jeśli nie to prosimy o:
- Próbę rejestracji na inny adres email – w razie czego możecie się z niego zawsze wypisać.
- Przesłać nam swoje dane, na które próbowaliście się rejestrować na adres redakcyjny (redakcja małpa androidmagazine kropka pl).
Smacznego!