Przez ostatni tydzień z hakiem zmieniałem klientów Twittera jak rękawiczki – przetestowałem już w zasadzie wszystko i zrezygnowany wróciłem do oficjalnej aplikacji. Niestety, nagle przestał działać Push …
Okazało się, że rozwiązanie, które zaproponował mi Piotr Grabiec (@pgkrzywy) jest banalnie proste i działa. Jednocześnie jest to coś co nie powinno mieć miejsca, ale powiem całkiem szczerze, że cieszę się, że mi w ogóle ruszyły powiadomienia.
Przepis
Procedura jest dosyć prosta, a stopień łatwości najniższy z możliwych:
- Należy w aplikacji Twitter przejść do ustawień, wybrać konto i wcisnąć Usuń konto / Remove account.
- Teraz należy udać się na Twitter.com za pomocą przeglądarki WWW pod ten adres.
- Na liście należy znaleźć Twitter for Android by Twitter, Inc. i wcisnąć przycisk Revoke Access.
- Po paru chwilach należy ponownie uruchomić Twittera na telefonie i zalogować się ponownie do swojego konta.
Dla bezpieczeństwa, przed punktem nr 4, zabiłem jeszcze Twittera, a wcześniej, przed tą operacją, zrestartowałem telefon.
Źródło: Mobilny miniblog pgkrzywy.pl